Motivace komunikace

Komunikace provází lidstvo od prapočátku a jen díky komunikaci se lidstvo vyvinulo z nemyslících tvorů, pro které byl jediným cílem nasytit se a rozmnožit se, ve vysoce myslící a tvořící bytosti. V současné době je prakticky vyloučené, aby firma, která zanedbá vnitřní komunikaci, byla úspěšná. Správné nastavení komunikace a její efektivnosti (uvnitř i vně firmy ke všem cílovým skupinám) je primárním předpokladem k úspěchu firmy a v dnešní době, kdy to nejcennější aktivum je právě informace, je důležitější než kdy jindy správnou komunikaci nepodcenit. 

Služby jsou zaměřené na Zapracování nových zaměstnanců, Komunikaci a Motivaci.

Jak koučování ve firmě probíhá

  1. Kontaktujte nás prostřednictvím vyplněného formuláře nebo telefonicky.
  2. V domluveném termínu přijedeme k Vám do firmy, abychom se Vám představili a seznámili se s Vašimi představami a požadavky.
  3. Na základě získaných informací zpracujeme návrh na míru vaší společnosti.
  4. Následuje sjednání konkrétních podmínek spolupráce a její realizace.

Požadavky na klienta

Pro úspěšný průběh koučovacího sezení od Vás budeme požadovat několik věcí, které je třeba dodržovat. První z nich je soustředění, bez něj se výsledků nedosahuje dobře. Samozřejmě pokud máte úspěšně projít změnou přístupu, postoje, názoru nebo chování tak, aby to nové podstatně lépe sloužilo Vašim potřebám, je třeba disciplína. Dalším požadavkem je odvaha. Odvaha dosáhnout dál než dříve, setřást strach a nebát se uspět, překonat všechny vnější překážky i překážky v nás samých.